Рекламациите са една неизбежна част от търговията и нашата цел като търговец и производител, е да използваме подобни ситуации като градивни моменти. Вашето мнение, критики, рекламации и предложения са важни за нас! Свържете се с екипа ни и заедно ще намерим правилното решение на всички възникнали недоразумения. Благодарим ви за доверието!

Защо вашето мнение е важно за нас

Знаем, че много компании и фирми го казват, но за нас мнението на нашите клиенти означава много повече от маркетинг дума. Стойността се крие в обратната връзка, без значение дали е позитивна или негативна, тъй като чрез нея ставаме по-добри и постигаме повече.

Не е възможно за един бизнес да расте във вакуум, той се нуждае от съпротивление, което да е повод да се огледа и да намери посока, в която иска да се развива. Самият факт, че ви предлагаме продукти, за които ние сме отговорни и избрали да бъдат пред вас, ни поставя в позиция на отговорност спрямо качеството и състоянието на закупеното от вас.

Рекламацията не е признак на недостатъка, а е поредната посока, в която можем да се постараем да сме по-добри, не само от конкурентите си, но и от самите нас. Това е причината да толкова много от нашите служители да участват активно в комуникацията с клиенти.

Какво правим с получена от вас рекламация

След като рекламацията е получена, ние проверяваме случая и се свързваме с вас, за да установим какви са причините за нея. Формуляра покрива основните параметри за рекламация според законодателството в страната, но тъй като за нас има значение дали сте доволни, предприемаме личен ангажимент към вашето оплакване.

Ако рекламацията е относно продукт, ще се свържем с вас, за да установим начини за поправяне на ситуацията, а ако е относно обслужване или платежен процес, ще следваме законовите стъпки за осъществяване на решение.

За да изпратите формуляр, можете да пратите съобщение в контактната форма, или да го изпратите на нашия официален имейл info@popijami.bg. Нашите линии са отворени за директна връзка и можете да се обадите в работно време на телефон 0879 65 68 67 на редовна градска тарифа.

За връщане на продукт се налага клиентите да поемат куриерските разноските по връща и ако вашият конкретен случай е одобрен, ще получите компенсация, която съответства с фирмената ни политика. За конкретни цифри, методи и възможности за връщане и компенсации, моля свържете се с нас директно в работно време от 09:00 – 17:00 часа всеки делничен ден.

Кога имате право на рекламация

Ако мислите, че даден продукт не отговаря на вашите очаквания, или е пристигнал с видими щети, петна и други физически проблеми, можете да изпратите форма за рекламация , като кликнете ТУК.

След като формата е изпратена, нашата система ще засече вашата обратна връзка и ще ни уведоми за проблема. Ние ще се свържем с вас в рамките на 2 работни дни, като целта е да се уточнят обстоятелствата по връщането и какво можете да направите относно възвръщане на платената сума.

При първоначален разговор, вие можете да върнете продукта, или да го запазите, като случаят ще се класифицира като разрешен и няма да имате право на повторно връщане на същия продукт.